söndag 25 oktober 2009

Olika saker man blir glad av

Lördag kväll på Hovet, med Muse på scenen... det kunde absolut inte ha varit bättre!! Från yngre tonåringar till gråhåringar betydligt äldre än jag; alla stod vi - oavsett ståplats eller sittplats - och sjöng, dansade, skrek, klappade och var allmänt och härligt galna.


Det fanns maaaaassor av filmer på youtube redan när jag vaknade i morse, och nu i kväll är de ännu fler. Grattis alla ni som har konserten framför er... själv funderar jag på om det inte vore läge för en "handla-julklappar-resa" till London i mitten på november (alltid bra att vara ute i god tid!) och passa på att se om hela härligheten när man ändå är där :-))

Andra saker jag blir fantastisk glad av är Den lilla konstnärens olika alster. Denna lilla lyckliga älva som flyger runt bland molnen kommer snart hänga inramad på väggen här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för besöket! Jag blir så glad om du lämnar en liten rad efter dig ♥