måndag 8 mars 2010

Fantastiska färger

Nu har vi firat! Vår stora lilla 8-åring är mycket nöjd med sitt kalas, och uppvaktningen hon fick. Tack alla nära och kära!

Det slank in en ny liten kompis den här dagen också, stod faktiskt så på önskelistan - och då böjer man sig naturligtvis ^-^

 

Den är kompisen är inspirerad av en särskild liten Pokemon som heter Merril. Han har stora öron, är rund och god och har en härlig svans därbak (som får visas upp på en annan bild en annan gång). Mönstret är eget. Den nya kompisen mottogs med ömma händer ^-^

Dagen efter kalaset började Konstnären att leka ordentligt med alla sina nya leksaker. Framåt eftermiddagen plockade hon fram mitt gamla staffli, och sen blommade kreativiteten.... Det blivande konstverket heter "De fyra elementen", och nu - när hon kommit lite längre - är det (i hennes vanliga stil) fullt av sprakande färger!
 Och jag fick famnen full av blommor!!! Och inte kunde jag låta bli att fota dem!!! Och inte kunde jag heller låta bli att lägga ut åtminstone två bilder här!!! Mitt kök är just nu förtrollande ^-^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för besöket! Jag blir så glad om du lämnar en liten rad efter dig ♥