lördag 17 april 2010

Runt runt...

Jag har tänkt delta i månadstävlingen på Amigurumi i Fokus, med tema vårtecken, men inspirationen har inte riktigt velat infinna sig... Men det ska man inte oroa sig för så himla mycket, har jag lärt mig. Det är bara att ta en paus, tänka på helt andra saker ett tag och sen plötsligt - mitt i dammsugningen för egen del - så kommer idéerna strömmande igen ^-^

Så där stod jag, starkt övervägande att slänga dammsugaren all världens väg och kasta mig på garnkorgen i stället och bara såg framför mig precis hur mitt bidrag skulle se ut. Men mitt vuxna, ansvarsfulla, jag (jo, det finns ett sånt där inne också, ibland ^-^) städade klart innan jag äntligen fick kasta mig över garnkorgen!

Nu är jag en bit på väg, och jag kan inte låta bli att lägga ut en liten bild här, men jag tänker inte tala om vad det ska bli. Nya bilder kommer när det är klart. Någon som vill gissa... ?

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar färg! Ska bli spännande att se vad det blir! Och tack för din fina kommentar hos mig :-)

    SvaraRadera
  2. Kan det vara en hatt kanske?

    SvaraRadera
  3. Eller kanske en sittpuff? ;)

    SvaraRadera

Tack för besöket! Jag blir så glad om du lämnar en liten rad efter dig ♥