onsdag 21 april 2010

Smygtitt

Nu är det nästan klart, men inte riktigt dax för publicering ännu...
Just nu går nästan all ledig tid åt till en himla massa annat än virkning, så arbetet går låååångsaaaamt framåt. Men det går ändå framåt, så jag försöker att fokusera på det ^ ^'

Jag bjuder ändå på en liten smygtitt, så ni inte tröttnar fullständigt på mig. Förslagen från föregående inlägg om vad det verkligen ska bli var bra, mycket bra, men fel, tyvärr fel ^-^


Jag har gjort ett besök på Panduro sen starten också, för jag insåg att det saknades något glittrande på denna lilla "mummelmummel" och lite av det ser ni på smygkiken. Äsch, ni får en liten glutt till...


Nu, vidare i allt annat som också ska göras. Önskar alla en härlig dag!

6 kommentarer:

  1. Aha! Det ska bli en liten basker! :)
    Hm...säkert felgissat den här gången med!
    Men läckra färger och söta blommor i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Spännande, spännande! Du håller en verkligen på halster! Mkt fina färger. Det enda jag kan gissa på är en fågel...hmmm.

    SvaraRadera
  3. Spännande att få se det färdiga resultatet, de små blommorna är så söta.
    Jag tror nog att det är en liten väska.

    SvaraRadera
  4. Hmmm mycket intressant och spännande vad det ska bli...har ingen aning alls...

    SvaraRadera
  5. Kunde inte låta bli att dra på smilbanden åt din kommentar hos mig om att fota filurerna på barnkanalen! Vilken bra idé! Finns ju så mycket amigurumi-inspirerande filurer där.
    Hm...ja, det är mycket saker som måste prioriteras och fixas i vardagens karusell....och då är det ju så kul när man äntligen får sätta sig med sitt gurumi-pyssel! Hoppas du snart får tid till det igen!

    SvaraRadera
  6. Tack för era snälla kommentarer! Kan härmed - fortfarande lite hemlighetsfull - berätta att en av er har alldeles rätt!! =)

    Jag återkommer väldigt snart med bilder, och den som gissade rätt har oxå, helt omedvetet, gett mig sista pusselbiten till min motivering som ska medfölja tävlingsbidraget. Tackar ödmjukast för det!
    Förlåt mitt smusslande... det är snart över =)

    SvaraRadera

Tack för besöket! Jag blir så glad om du lämnar en liten rad efter dig ♥