lördag 26 juni 2010

Berättarstugan...

... eller Story Tellers Cottage som den också heter, ifall jag nu nånsin skulle få för mig att börja översätta texter på riktigt... =)  Vaddå nudå? Jo, jag vill ju skriva också... så nu har jag startat en blogg till där jag skriver historier - bara för att det är roligt och jag ibland känner att jag måste. Du som är lite nyfiken kan gärna kika in, tanken är att eventuella läsare ska få hjälpa till att styra historien så att säga.

Berättarstugan hittas antingen via min profil, eller via länken nedan.


 Här i Pysselstugan kommer som vanligt mest pyssel och virkning och kanske något stickat framöver att dyka upp. Det tecknade kommer så småningom (läs under semestern, när mer tid finns) att flyttas till ytterligare en stuga som jag planerar bygga på ägorna, nämligen Målarstugan =)

Önskar er en fortsatt härlig midsommarhelg ♥

1 kommentar:

  1. Berättarstugan låter mysigt, det är ett bra namn! Lycka till med nya bloggen!

    SvaraRadera

Tack för besöket! Jag blir så glad om du lämnar en liten rad efter dig ♥