onsdag 5 oktober 2011

Höstfönster, första kiken...

Igår firade vi kanelbullens dag det värsta vi kunde  =)

Vi bakade och bakade och bakade....
... tills det doftade kanelbullar i hela huset....


Sen åt vi.  =)
Många.  =D

Tänkte bjuda på en liten förhandstitt på köksfönstret.
De första dahliorna hänger nu på plats, Tea verkar nöjd.
Titta så fint "skaften" vrider sig! De snurrar inte, utan hänger stilla.



Som vanligt bjuder hösten mig på massor av inspiration, så jag har så många idéer om mer saker som jag vill ska komma upp där i fönstret. Det gäller bara att få tiden att räcka till också....

Må bäst allihopa ♥

3 kommentarer:

  1. Vilka fina dahlior. Jag har oxå tänkt ge mig i kast med det mönstret framöver. Men först tänkte jag virka en sjal. Jag känner igen det där med att ha massor med inspiration och för lite tid... Ha D gott. /Petra

    SvaraRadera
  2. Här har det minsann hänt grejor under min bortavaro! Vilket härligt höstfönster, helt klart ett alternativ (eller komplement) till gardiner det där... :)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för besöket! Jag blir så glad om du lämnar en liten rad efter dig ♥